• Samen komen tot een passende oplossing!
  • Als u problemen heeft om de openstaande vordering in één keer te voldoen, neem dan telefonisch contact met ons op.
  • Voor vragen kunt u op verschillende manieren contact met ons opnemen.

Heeft u een klacht?

Wanneer u niet tevreden bent over infoscore Nederland, bespreekt u dit dan met één van onze medewerkers. Vaak kan een klacht in een telefoongesprek direct worden verholpen.

Lukt het niet om er met een medewerker uit te komen?
Stuur dan uw klacht naar onze afdeling Klachten. Dit kan via drie manieren:
• door middel van het onderstaande klachtenformulier
• per e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
• per post:
   infoscore Nederland B.V.
   t.a.v. afdeling Klachten
   Postbus 3
   8440 AA HEERENVEEN

Zet bovenaan in uw e-mail of brief het onderwerp “klacht” en vermeld verder de onderstaande gegevens:
- Uw dossiernummer
- Uw e-mail adres
- Uw telefoonnummer
- Een inhoudelijke beschrijving van de klacht

Hoe verloopt de klachtenprocedure?
1. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging
2. Wij onderzoeken uw klacht en doen navraag bij de betreffende medewerker(s)
3. Wanneer dat nodig of wenselijk is, nemen wij telefonisch contact met u op om de klacht met u te bespreken
4. Binnen 15 werkdagen sturen wij u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wanneer het niet lukt om uw klacht binnen 15 werkdagen af te handelen, dan laten wij u dat per e-mail of schriftelijk weten.   

Als u niet tevreden bent met het door ons gegeven antwoord op uw klacht, dan kunt u zich wenden tot de Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen (http://nvio.nl/klachten) en/of het Klachteninstituut KIGID (http://www.kigid.nl/een-klacht-indienen). 

Indien u een klacht heeft over de behandeling van een vordering die gebaseerd is op een consumptief krediet kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, kortweg het ‘KIFID’ (https://www.kifid.nl/consumenten/hoe-dient-u-uw-klacht-in).

Klachtenformulier

Om spamberichten te voorkomen vragen wij u om deze som op te lossen.